mandag 24. januar 2011

Prøveeksamen Onsdag 19.01

Sist onsdag hadde vi prøveeksamen, og vi skulle velge 2 oppgaver. Jeg valgte å lage en dekorasjon og en formal bukett. 

På dekorasjonen har jeg brukt: 
-Germini
-Dianthus
-Roser
- Chrystanhemum
- Delphinium
- Limonium
- Salal blad
- Eucealyptus
-Galax blad 








 Jeg ble ikke helt fornøyd med denne borddekorasjonen, for jeg syns ikke fargene på blomstene passte så bra sammen, men ellers er jeg fornøyd.


Buketten som jeg lagte var en formal bukett, den kan ha flere blomster i seg men få sorter.
 Jeg har brukt: 
-  Anthurium
- Germini
- Gresstrå
- Ornithogalum 

Denne buketten kunne jeg nok ha gjort litt mer med, kanskje hatt litt mer linjer i den, og hatt litt mer forkjellig mellomrom mellom blomstene.  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar